Акы төлөнүүчү сатып алуу дүйнөсүндө жарнамаларыңызды чыкылдатуулар ыйык дөбөдөй сезилиши мүмкүн. Бирок сизге жөн гана чыкылдатууга караганда мазмунуңуздун конвертациялоо мүмкүнчүлүктөрүн өлчөөнүн жакшы жолу керек — киргизүү, сатып алуу баасы.
Эгер сиз чындап эле ойлонуп көрсөңүз, чыкылдатуулар сиздин мазмунуңузга адамдар жеткенин гана айтып берет. Чыкылдатууларым мен Телефон номерлеринин китепканасы үчүн бүтүндөй сүрөттү ачып беришин каалаганым менен, алар аткара алышпайт.
Азыр жүктөп алыңыз: Маркетинг боюнча акысыз отчеттуулук шаблондору
Анын ордуна, мен бир сатып алуунун баасы (же CPA) менин мазмунум аудиториямды калууга жана акыры менин өнүмүмдү же кызматымды сатып алууга ынандыруу үчүн жетиштүү кызыктыраарын аныктоо үчүн жакшы көрсөткүч экенин таптым.
Так CPA деген эмне, аны эсептөө формуласы, анын тендердик процесси кандай иштээри жана креативдүү жана ынандырарлык жарнак көчүрмөсүн жасоонун кээ бир принциптери жөнүндө көбүрөөк билүү үчүн окуңуз Сатып алуу наркын максималдуу .
Мазмуну
-
- Ар бир сатып алуу наркы (CPA)
- Ар бир сатып алуу баасы
- Сатып алуунун наркы формуласы
- Эмне үчүн сатып алуу наркы маанилүү?
- Бир сатып алуу үчүн жакшы чыгым деген эмне?
- Сатып алуунун наркын (CPA) кантип төмөндөтсө болот
Көптөгөн маркетологдор бир сатып алуу баасы моделин артык көрүшөт, анткени алар жарнаманы баштаардан мурун сатып алууну аныктай алышат жана алар каалаган сатып алуу же иш-аракет болгондо гана төлөй алышат.
Мага бул модель жагат, анткени ал сизге жарнамалык бюджетиңизди бир аз көбүрөөк кеңейтүүгө мүмкүндүк берет. ( Бюджетиңизди башкарууга Сантехниктер үчүн google ads: жергиликтүү жарнама боюнча 5 кеңеш жардам берүү үчүн бул бекер шаблондорду карап көрүңүз !)
Бул баа модели бир нече акы төлөнүүчү маркетинг каражаттарында колдонулат, анын ичинде:
- PPC
- Дисплей
- Коомдук медиа
- Affiliate
- Электрондук маркетинг
- Контент маркетинги
Эми чыгашаларды сатып алуу боюнча тендерлерди кененирээк карап чыгалы.
AdRank сиздин жарнамаңыздын сапат упайына бир сатып алуу боюнча максималдуу чыгымыңызды көбөйтүү жолу менен эсептелет. Жарнама сапатыңызга баракчаңыздын ачкыч сөзгө ылайыктуулугу, колдонуучу тажрыйбасы жана чыкылдатуу көрсөткүчү таасир этет.
Бул уюмдар эң чоң жарнамалык бюджетке ээ болгон үчүн гана каалаган ачкыч сөздөрү боюнча жогорку рейтингге ээ боло албайт дегенди билдирет, бул мен сыяктуу кичинекей маркетологдор үчүн жеңилдик. Алардын мазмуну кызыктуу болушу керек, ошондуктан сиз жана мен алар менен адилет атаандаша алабыз.
Башкача айтканда, Google жаман жарнамачыларды жаман мазмунду жарнамалоодон тыйууну каалайт, андыктан сапаты төмөн болгондор, адатта, сатып алуу жумуш маалыматтары үчүн чоң чыгым төлөшсө гана жогорку жарнамалык позицияга ээ болушат.
Эгер алар сатып алуу үчүн арзаныраак бааны төлөгүсү келсе, анда алар жарнама рейтингинин ылдый жагында эңкейиш керек.
Максаттуу CPA тендери
Жарнамалык бюджетиңиздин чегинде мүмкүн болушунча көбүрөөк конверсияларды түзүү үчүн, Google’дун максаттуу CPA тендерин колдонуңуз .
Максаттуу CPA тендери кампанияңыздын тарыхый конверсиялык маалыматтарын талдоо, оптималдуу орточо максаттуу CPA сунуштоо жана бардык кампанияларыңыз үчүн койгон орточо максаттуу CPAга жооп берүү үчүн бардык жарамдуу сунуштарыңызды автоматтык түрдө оптималдаштыруу үчүн машинаны үйрөнүүнү колдонот.
Эгер максаттуу CPA тендерин колдонсоңуз, айрым конверсияларыңыз башкаларга караганда кымбатыраак болушу мүмкүн, анткени сиздин сапат упайыңыз же жарнак аукционуңуздагы атаандаштык өзгөрүшү мүмкүн, бирок Google бир сатып алуу баасын сиздин орточо максаттуу CPAңызга жакын кармап турууга аракет кылат. мүмкүн.
Сатып алуунун наркы формуласы
Ай сайынкы маркетинг отчетторуңузга көз салуу үчүн, сиз сатып алуу боюнча өзүңүздүн наркыңызды сактап тургуңуз келет .
Жарнамалык кампанияңыздын CPAсын эсептөө үчүн, жалпы жарнамалык чыгымыңызды алып, аны алынган сатып алуулардын санына бөлүңүз.
Келгиле, CPAны кантип эсептөө керектиги жөнүндө түшүнүк алуу үчүн кээ бир сандар менен ойноп көрөлү. Сизде 5000 долларлык жарнамалык бюджет бар дейли. Бирок, сиз болгону 2500 доллар сарптап, 1200 конверсияны жасайсыз.
Сиздин математика төмөнкүдөй көрүнөт:
CPA = 2,500/1,200
Бул сизге $2.08 CPA берет. Башка сөз менен айтканда, ар бир конверсия сиздин жарнамалык бюджетиңизден эки долларга жакын чыгымдалат.
(Же болбосо, бул сандарды жана башка бир нече маанилүү көрсөткүчтөрдү тез чыңдоо үчүн Жарнаманын кирешелүүлүгүн эсептегичти колдонсоңуз болот !)
Эмне үчүн сатып алуу наркы маанилүү?
Эгер сиз чыкылдатуу үчүн акы төлөө жарнамасын карап жатсаңыз, анда CPA түшүнүшүңүз керек. Бул сиздин жарнамалык стратегияңызды пландаштырууга жардам бере турган маанилүү көрсөткүч.
Эмне үчүн экенин жакшыраак түшүнүүгө жардам берүү үчүн маркетинг жана жарнама боюнча адистердин пикирлерин бөлүшүү пайдалуу болот деп ойлодум.